Post by diufrapsalbacknis on Feb 11, 2022 8:29:09 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Talking Pierre the Parrot ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Talking Pierre the Parrot IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ juksekodegenerator mynter ▞▞▞
▞▞▞ Talking Pierre the Parrot 2022 version ▞▞▞
Datteren min elsker det og er vakkert, men legg merke til at vi ikke kan spille de fleste elementene som blanding av tomater og oppvaskkum
Jeg hater dette spillet fordi det er i samme antrekk
god app
veldig veldig dårlig spill du kan ikke føle hvor dårlig dette spillet er 👎👎👎👎👎👎👎👎👎🤟🤟🤟👊👊👊👊👊👊
জহির
Det er veldig kjedelig, jeg liker ikke dette spillet, men det er ikke kjedelig for barn
Ok veldig morsomt
jeg liker men
Jeg vet ikke hva jeg kan forvente
Fantastisk app, den beste måten å få barn til å elske fugler og bli mer sympatiske mot dem.
Gøy prøv det!
Wow super app er dette han tar sånn sier vi enn min lille søte lillebror og søster lærer og ler🤗🤓.......
Wow, dette er en veldig fantastisk app, jeg liker dette, men noen funksjoner kunne ikke virket
Jeg elsker røyken på vannet, det er favorittdelen min, den er så morsom, og jeg liker måten den er annerledes enn de andre spillene dine på
veldig veldig veldig veldig bra 😊😄😄😄😄😄😊😊😊 spill
Talking Pierre the Parrot سرگرمی hrnj
Talking Pierre the Parrot መዝናኛ ruia
Det er et veldig bra spill for barn, spesielt når papegøyen gjentar, barn prøver å gjenta så ja, si hatere hva du enn sier, men jeg skal fortelle at det er et bra spill for 3 til 9 år gamle barn 🐈⬛
Det beste spillet noensinne...Det morsomme er at når du kaster tomotoer, tar det nesten pierres ansikt til det morsomste...Når han spiller gitar ser han ut som DJ...Takk.
Hei og fin app ikke sant
पबजि
Talking Pierre the Parrot سرگرمی hrnj
Stemmen er identisk med tom
For noen år siden fikk jeg denne appen og du kunne spille inn stemmen din, jeg syntes den var veldig kul, men nå ser det ut til at det ikke er noen opptakerknapp, så vær så snill å legge den til igjen
Benn
Talking Pierre the Parrot መዝናኛ ruia
dumt og lav kvalitet.. veldig fheeey
Veldig bra app
Tanken frisk
Lily Diary : Dress Up Game Fritidsspill jcjy
Det er så enkelt spill at vi enkelt kan spille det...
At bror søster irriterende jeg kommer til å avbryte til denne bare en stjerne siden burgeren er irriterende av jeg hater dette spillet :-)
Pappa ønsket personlig å få en rekke av vennene sine som hadde vært der, og han hadde en flott opplevelse i arbeidet sitt i sitt eget hjem i en veldig høy kvalitet på svimmel og han har vært veldig hjelpsom i sitt eget liv og han har en god forståelse
Grafikken er virkelig dårlig
God
Pierre kopierer meg hver dag
Hei folkens jeg er fra new york og jeg heter joy palludan dette spillet trenger 5 gb pakke hver 5. måned jeg har spilt dette spillet siden jeg var 2 år gammel nå er jeg 5 år gammel
den hhkjn f
Bekar spill